
FINISĂRI SPECIALE

DIMENSIUNI
- Lăţime: 159 cm
- Lungime: 234 cm
- Greutate: 437 kg
Un sunet minunat
Pianul mare de semiconcert C. Bechstein C 234: putere impresionantă, sunet colorat și transparent, tușeu minunat.
Manufacturat în Germania! Pianul de semi-concert C. Bechstein C 234 este un instrument senzaţional al clasei Masterpiece dezvoltat de C. Bechstein. Realizarea acestui instrument durează câțiva ani și rezultatul este un diamant muzical pur. Mecanica și acustica instrumentelor C. Bechstein formează în mod regulat artiști și profesioniști internaționali ai pianului.
Pianul mare de semiconcert C. Bechstein C 234 este un instrument incredibil de subtil, cu o bogăție de putere fără rezerve. Acest pian de clasă superioară vă va încânta cu timbrul său extrem de colorat, versatilitatea sa sonoră și cu mecanica sa fantastică și precisă. Modelul C 234 are aproape același sunet transparent și bogăţie în nuanțe ca și fratele său mai mare D 282. Aceasta este o caracteristică foarte binevenită atunci când vine vorba de interpretarea compozițiilor complexe. Sunetul pianului de semiconcert C. Bechstein C 234 vă permite o mulțime de nuanțe clare.
Caracteristicile pianului de semi-concert C. Bechstein C 234
Sunet strălucitor: cadrul de fontă de calitate superioară este prevăzut cu un capo bar și o scală duplex de tip C. Bechstein pentru a optimiza difuzia sunetului.
Tușeu puternic: ciocănelele făcute de C. Bechstein funcționează foarte bine, în special în sălile de concerte.
Precizie extremă: precizia extremă a mecanicii C. Bechstein entuziasmează chiar și pe cei mai exigenți pianiști.
Pianul de concert C. Bechstein C 234 este ideal pentru sălile medii de concerte; în plus, este potrivit pentru toate stilurile de muzică, în special muzica de cameră.
SISTEMUL C. BECHSTEIN VARIO
Sistemul digital de la C. Bechstein Vario face din instrumentul dvs. un pian cu multe posibilităţi: puteți cânta zi și noapte fără a deranja pe nimeni.
SPECIFICAŢII
Pianul mare de concert C. Bechstein
Timp de realizare: 15 luni, 420 – 500 de ore (în funcție de model)
Caracterul general: Instrumente de concert cu sunet și tușeu perfect, care oferă volum maxim al sunetului și libertate de interpretare.
Placa de sunet (lemn): Lemn de munte crescut lent la altitudini de peste 1.000 de metri în Val di Fiemme, Munţii Dolomiţi (similar cu lemnul folosit de Antonio Stradivarius).
Placa de sunet (design): Fiecare placă de sunet este alcătuită ca o membrană cu suprafața de proiecție ajustată la ansamblul acustic specific fiecărui instrument, asemenea realizării unei viori.
Asamblare acustică (materiale): Cherestea de molid, mahon, pin și arţar.
Cadru din fontă: Compoziția specială a fontei și forma particulară a cadrului îi atenuează vibrațiile, optimizează energia corzilor și îmbunătățesc viteza de transmisie.
Suprafața extrem de netedă a cadrului și aranjarea optimă a tuturor elementelor de amplificare a sunetului garantează armonicele cu cele mai înalte frecvențe posibile.
Sistemul de rezonanţă: Modelele B, C și D sunt prevăzute cu un rezonator de fontă reglabil, care optimizează atât timbrul, cât și forța de transmisie a sunetului pe corzile acute.
Agrafe / Capo bar: Agrafele asigură o poziționare precisă a corzilor de bas și secțiunii medii. Corzile acutelor se sprijină pe capo bar care face parte din cadrul din fontă.
Sistemul de calibrare a călușului C. Bechstein (BCS): Călușul este realizat din straturi de arțar de înaltă calitate, aliniate pe verticală, folosind tehnologia CNC de ultimă oră. Precizia până la o sutime de milimetru asigură o transmisie perfectă a sunetului și a frecvențelor pe placa de sunet.
Îmbinari din lemn: Rosturi din lemn îmbinate în coadă de rândunică între structura instrumentului și carcasa exterioară.
Butuc de acordaj: Calitate superioară a butucului de acordaj, cu doar câteva straturi de arțar nord-american. Ramă din fontă fără dibluri, un cuplu tradițional și de înaltă calitate pentru pianele de concert.
Claviatură: Claviatură durabilă, rezistentă, cu un raport de pârghie ideal pentru performanță în concert.
Clapele negre acoperite cu topuri din lemn de abanos. Clapele albe: clape de calitate superioară. Claviatură proiectată de C. Bechstein.
Mecanism: Mecanică profesională precisă și foarte complexă, alcătuită din 2.000 de piese calibrate în mod specific la standarde de concert. Proiectat în conformitate cu tehnologia C. Bechstein pentru artiștii interpreți.
Mecanism (ciocănele): Ciocănelele făcute de C. Bechstein Germania oferă cea mai bună dinamică și cele mai fine nuanțe pentru standardele de concert.
Materiale: Suport (partea de lemn a ciocănelului) de nuc pentru un sunet cald, colorat, voluminos, distinct și precis, acoperit cu pâslă făcută în Germania din lână provenită din Noua Zeelandă, folosind o metodă secretă, tradițională.
Mecanism C. Bechstein (proiectare) – Sistem de control al fricțiunii (FCS): Coeficienţi optimi de greutate și frecare obţinuţi prin utilizarea celei mai recente tehnologii de proiectare.
Viteză maximă de repetare datorată utilizării materialelor de cea mai bună calitate, calibrării ultraprecise a fiecărei acţiuni și asamblării exacte a diferitelor părți.
Echilibrarea dinamică a mecanicii – C. Bechstein (DTB): Distribuție foarte precisă a greutății prin atingere și forța arcului pentru fiecare ton în parte.
Sonorizare individuală a fiecărui instrument: Sonorizarea optimă individuală de către producătorii pianelor de concert oferă muzicianului aspecte suplimentare de calitate.
Carcasă / Finisaj: Carcasă fabricată de C. Bechstein din piese de calitate superioară.
Finisare elegantă a fiecărui detaliu, utilizând o tehnică foarte profesionistă în aplicarea lacului cu un grad ridicat de luciu, urmată de un proces de uscare mai lung. Apoi, prin șlefuire manuală în repetate rânduri, de la dur la foarte neted, cu granulaţii diferite ale materialului abraziv, finisajul carcasei primește o textură asemănătoare cu pielea netedă. Cu o serie de etape de lustruire care folosesc diferite tipuri de ceară și materiale de lustruire, se obține în cele din urmă o finisare superioară.